top of page

Yuppi Ride FINISH - ziua 13

JURNAL DE CALATORIE

Ziua 13

YUPPPIIIIII!!!!! Am juns in Chamonix!!!

Da, pentru noi 13 a fost cu noroc. Yuppi Ride a mers asa de bine ca am reusit sa ajungem cu o zi mai repede decat era planuit. E drept ca initial planuisem sa petrecem o zi in zona Zermatt pentru o aclimatizare, dar am "fugit" de ploaie catre Chamonix.

In ziua 13 am parcurs ultimii 98 de km pana la Chamonix. Dar pentru asta am muncit din greu :)

Ultima urcare a fost extrem de lunga si ne-a stors si ultima picatura de energie.

But we made it!!

La ora 16 am intrat in Chamonix. Ne-am intalnit cu colegii de club si prietenii nostri care maine vor concura la probele UTMB.

Intre timp, urmarim cu ingrijorare prognoza meteo. Se anunta vreme foarte ploioasa, iar sus e zapada. Incercam sa gasim o "fereastra" pentru ascensiune...dar planurile par sa ni se naruiasca.. :(

Vedem cum facem....

Fii alaturi de noi! Doneaza!


Posturi recente
Arhiva
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page