top of page

Yuppi Ride - ziua 12

JURNAL DE CALATORIE

Ziua 12

Am plecat de dimineata din Andermatt si spre seara am ajuns in Susten. In total 110 km cu 1300 m diferenta de nivel pozitiva.

Cred ca este ziua care a iesit in evidenta inca din momentul in care am conceput proiectul. Si anume ziua in care vom trece peste Furkapass. De fiecare data cand m-am gandit la acest moment m-am emotionat. Am stiut din anii de alpinism ca este o trecatpare extrem de "epica".

Am plecat tarziu din tabara, dar vremea era perfecta, poate putin cam calda. Dupa vreo 7 km de plat a urmat marea urcare. Muschi incordati la maxim, transpiratia curgea incontrolabil de pe frunte, cea ce m-a enervat la maxim, fiind ca nu mai vedeam prin ochelari.

Frumusetea peisajului si intensitatea momentului insa m-a motivat foarte mult si catararea s-a terminat neasteptat de repede. Sus, in sa, viata era in toi. Multa lume iesise la aer curat si la admirat privelistea.

Coborarea a fost napraznica, am zburat cu peste 71 km/h. Apoi km lungi de coborare usoara cu cate o urcare scurta. Cu cat intram mai mult in vale, cu atat temperatura era mai mare. Pe la ora 16 erau deja 34 C°. Eram prabusit si incepeam sa imi pierd avantul. Echipa de suport m-a readus la viata insa cu Red Bull si multa voie buna. Am pedalat pana seara in arsita dupa care, ca rasplata, am facut baie intr-o piscina cu apa rece.

Au mai ramas 93 km...de ne crezut. Am insa presimtirea ca vor fi cei mai grei km. Ride on :)

Fii alaturi de noi!


Posturi recente
Arhiva
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page