top of page

Yuppi Ride - ziua 10

JURNAL DE CALATORIE

Ziua 10

Astazi am parcurs 110 km, cu 2000 m diferenta de nivel pozitiva.

Am ajuns in Elvetia. Asta inseamna munti inalti, peisaje frumoase, urcare multa si vreme capricioasa.

Din 110 km am urcat aprox 70, restul a fost coborare. Mi-am depasit si recordul de altitudine atinsa cu bita.

Fluelapass 2383 m. . Aici ne-a intampinat o atmosfera cu adevarat montana, cu rafale de ploaie si vant. Ne-am si ascuns vreo 15 min. intr-o mica anexa a unei cladiri dezafectate. Sus, in pas, a izbucnit din mine o pofta nebuna de jamsesion, asa ca, am cantat ca un nebun pe malul unui lac superb. Azi urmeaza tot Elvetia cu alte urcari epice. Ride on!

Fii alaturi de noi si doneaza!


Posturi recente
Arhiva
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page