top of page

Garmin pentru Yuppi Ride

Inca de anul trecut, imediat dupa Yuppi Run, am decis sa continuam actiunile noastre de strangere de fonduri pentru copiii cu boli cronice din tabara Yuppi.

Asa ca am pus la cale Yuppi Ride. Am hotarat traseul, planul de antrenament si apoi ne-am gandit la ceea ce am avea nevoie ca aceasta tura sa poata fi dusa la bun sfarsit.

Printre primii cu care am discutat a fost Garmin. Pentru o tura de o asemnea anvergura (1800 km pe bicicleta si escalada pana la 4800 m) e nevoie de echipamente performante, iar Garmin este cel pe care orice sportiv cu experienta il recomanda.

Inca de la prima vizita s-au implicat foarte mult. Ne-au oferti echipamente, printre care un Garmin Fenix 5 si Edge 800. Si asta nu a fost tot. Ne-au surprins placut cu donatia in bani pe care au facut-o direct catre Yuppi Ride si catre Tabara Yuppi, prin platforma Galantom.

Le suntem recunoscatori pentru faptul au dorit sa fie alaturi de noi, sa ajutam impreuna copii cu boli cronice. Tabăra Yuppi este o organizație românească care folosește o terapie inovatoare - terapie experimentală și recreere terapeutică. Obiectivele taberei sunt creșterea încrederii în sine a copiilor, dezvoltarea unei imagini pozitive de sine și acceptarea de sine. Acest lucru va contribui, de asemenea, la acceptarea și integrarea bolii și a tratamentului în viața lor.Taberele Yuppi .

Multumim colectivului Garmin Cluj!

Lasa-te inspirat de gestul lor!

Doneaza!


Posturi recente
Arhiva
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page